Tu dowiecie się najwięcej o naszym serverze
Regulamin
1. Postanowienia ogólne.
* Prezentowany regulamin jest zbiorem zasad panujących aktualnie na serwerze gry, forum tiveria.pl a także na serwerze Team Speak.
* O ewentualnych zmianach w regulaminie gracze będą informowani drogą ogłoszenia na stronie, forum lub wiadomości e-mail.
* Zaczynając grę, jesteś zobowiązany do przeczytania i zaakceptowania tego regulaminu, a jego nieznajomość nie zwalnia od konsekwencji nieprzestrzegania go.
* Regulamin jest jedynie zbiorem, który pomaga ustalić wymiar kary i jej słuszność, a nie z góry ją określa. To administrator ma zawsze ostateczne zdanie w danej sprawie.
* Termin Ekipa Tiveria odnosi się do zarządu gry, forum oraz serwera Team Speak.
* Termin Użytkownik Tiverii odnosi się do gracza serwera gry, użytkownika forum dyskusjnego lub serwera Team Speak.
2. Konta na serwerze i forum.
* Nickname postaci, imię konia, opis sklepu czy nazwa gildii nie powinny zawierać słów powszechnie uważanych za obraźliwe, rasistowskie czy po prostu nieodpowiednie do użytku.
* Ochrona danych do konta leży w gestii użytkownika.
* Administrator nigdy nie poprosi Cię o Twoje dane do logowania.
* Ekipa Tiveria nie ponosi odpowiedzialności za skutki włamania i kradzieże na kontach użytkowników.
* Handel kontami, a także powiązanymi z nimi przedmiotami nie jest zabroniony, jednocześnie Ekipa Tiveria w żaden sposób nie bierze na siebie odpowiedzialności za problemy wynikłe podczas próby sprzedaży lub wymiany konta.
* Na forum dyskusyjnym, jedna osoba może wypowiadać się tylko z jednego konta.
3. Kary.
* Kary są nadawane adekwatnie do typu oraz wielkości przewinienia, aczkolwiek każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.
* W zależności od typu oraz wielkości przewinienia przewidywane są następujące typy kar (dotyczy to kont zarówno na serwerze gry, forum jak i serwerze Team Speak):
o Ostrzeżenie (na forum) lub upomnienie słowne (pozostałe).
o Tymczasowa blokada pisania.
o Tymczasowa blokada konta.
o Tymczasowa blokada konta oraz kont powiązanych.
o Permanentna blokada konta.
o Permanentna blokada konta oraz kont powiązanych.
o Permanentna blokada konta oraz kont powiązanych, a jednocześnie pozbawienie możliwości dalszej rejestracji, gry, udziału na forum dyskusjnym oraz serwerze Team Speak poprzez blokadę adresu IP.
* Każda kara lub upomnienie jest rejestrowane w kartotece gracza.
* Ekipa Tiveria udostępnia możliwość odwołania się od niesłusznie nałożonej kary. Na jedną nałożoną karę przypada możliwość złożenia jednego odwołania i decyzja Ekipy Tiveria jest w tym przypadku definitywna.
4. Przewinienia i ich konsekwencje.
* Do czynów podlegających karze zaliczyć można:
o Niestosowanie się do zasad zawartych w netykiecie.
o Groźby, zastraszanie, wymuszanie oraz obrażanie Użytkowników Tiverii.
o Używanie programów wspomagających grę (typu Multi Hack, Speed Hack, Fish Bot itp.) lub utrudniających grę innym Użytkownikom Tiverii.
o Świadome wykorzystywanie niedoskonałości gry w celu uzyskania jakichkolwiek korzyści.
o Próby podszycia się pod jakiegokolwiek gracza, a w szczególności członka Ekipy Tiveria.
o Obrazę administracji, również poprzez inne medium niż forum dyskusjne, serwer gry czy serwer Team Speak.
o Kradzież kont. Administracja dopilnuje by wszelkie konta, które brały udział w kradzieży oraz konta powiązane zostały zablokowane. Jednocześnie administracja nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione w wyniku takiej kradzieży.
o Oszustwa oraz próby oszustwa Użytkowników Tiverii.
o Rozpowszechanie poufnych danych (np. osobowych).
o Wszelkie działania mające na celu utrudnienie rozrywki Użytkownikom Tiverii.
* W przypadku nieopisanych wyżej kwestii, decyzję zawsze podejmuje administrator, a kara zostanie nałożona adekwatnie do rodzaju i stopnia przewinienia.
5. Wypowiedzi na forum.
* Uprasza się o kulturę wypowiedzi, przede wszystkim kontrole swojego języka pod względem wulgaryzmów.
* Na forum nie jesteś sam, pamiętaj o innych i traktuj ich z szacunkiem, a zostaniesz obdarzony tym samym.
* Bez przyczyny, dowodów i argumentacji nie powinno się zarzucać przewinień innym użytkownikom.
* Aby zadbać o przejrzystość forum uprasza się o pisanie tylko istotnych rzeczy, powtarzanie wypowiedzi innych użytkowników nie ma sensu i będzie karane.
* Maksymalny rozmiar avataru to 140px x 100px.
* Maksymalny rozmiar sygnatury to 500px x 200px.
* Powyższe nie mogą zawierać przesadnej ilości userbarów, linków i podobnych.
* Na forum istnieje absolutny zakaz reklamowania lub nawet nawiązywania do konkurencyjnych serwerów.
Offline